AppleCare Logo
Kurumlar için AppleCare
AppleCare for Enterprise, öncelikli yerinde servis önceliği ve 7/24 destek, çalışanlarınızın kesintiye uğramadan çalışmalarına yardımcı oluyor.

Temel avantajlar

Uzman yardım masası

Uzman yardım masası

Öncelikli aygıt onarımı

Öncelikli aygıt onarımı

Servis havuzu

Servis havuzu

Son kullanıcıya telefonla destek Yardım masası desteği BT desteği

Yerinde onarım ve değiştirme Global kapsam - 30 ülke

Herhangi bir nedenle aygıt onarımı veya değiştirme, ek ücret yok

Sorun giderme ve onarım ayarlama

Tutarlı Mac ve iOS arıza onarımı

Raporlama için AppleCare Enterprise Portal erişimi

Yardım masasının yükünü azaltın

Onarımlardan kaynaklanan kullanım dışı kalma süresini azaltın Enterprise Portal ile görünürlük

Kazara oluşan hasar onarımlarının operasyonel maliyetlerini azaltın

Uzman yardım masası

Uzman yardım masası

Son kullanıcıya telefonla destek

Yardım masası desteği

BT desteği

Sorun giderme ve onarım ayarlama

Yardım masasının yükünü azaltın

Öncelikli aygıt onarımı

Öncelikli aygıt onarımı

Yerinde onarım ve değiştirme

Global kapsam - 30 ülke

Tutarlı Mac ve iOS arıza onarımı

Onarımlardan kaynaklanan kullanım dışı kalma süresini azaltın

Enterprise Portal ile görünürlük

Servis havuzu

Servis havuzu

Herhangi bir nedenle aygıt onarımı veya değiştirme, ek ücret yok

Raporlama için AppleCare Enterprise Portal erişimi

Kazara oluşan hasar onarımlarının operasyonel maliyetlerini azaltın

Esnek Çözümler

Kademe 1

200 - 999 Adet

Kademe 2

1000 - 4999 Adet

Kademe 3

5000+ Adet

Kademe 1 200 - 999 Adet
Kademe 2 1000 - 4999 Adet
Kademe 3 5000+ Adet

iPhone

2 veya 3 yıllık dönemler

iPad

2, 3 veya 4 yıllık dönemler

Mac

3 veya 4 yıllık dönemler

iPhone 2 veya 3 yıllık dönemler
iPad 2, 3 veya 4 yıllık dönemler
Mac 3 veya 4 yıllık dönemler

Seçtiğiniz plana göre, donanımınızı satın aldığınız tarihten itibaren iki, üç veya dört yıl boyunca yerinde servis garantisi seçeneğini tercih edebilirsiniz. Bu süre içinde donanımla ilgili bir sorun yaşamanız halinde Kurumlar için AppleCare, donanımınızın hızlı bir şekilde çalışır duruma getirilmesine yardımcı oluyor. Hemen bir sonraki iş gününde bulunduğunuz konumda servis almayı tercih edebilir veya servis almak için Apple'ın dünya genelindeki ağının bir parçası olan herhangi bir Apple Yetkili Servis Sağlayıcısı'na başvurabilirsiniz. Belirli bir konumda sunulan yerinde servis olanaklarını belirlemek için yerinde servis arama aracını kullanın.

Servis havuzu

%2 Mac %5 iOS

Servis havuzu+

%4 Mac %10 iOS

Servis havuzu %2 Mac %5 iOS
Servis havuzu+ %4 Mac %10 iOS

Yerinde donanım garantisine ek olarak, garanti kapsamındaki Mac bilgisayarlarınızın veya Apple markalı ekranlarınızın yüzde 4'üne kadarı veya garanti kapsamındaki iPad ya da iPhone aygıtlarınızın yüzde 10'una kadarı için ek ücret ödemeden onarım hizmetinden yararlanabilirsiniz. Üstelik nedeni ne olursa olsun. Apple çoğu durumda aygıtı bir iş günü kadar kısa bir süre içinde onarabilir veya değiştirebilir.

Fiyatlandırma; hacme, özellik setine ve dönem uzunluğuna bağlıdır. Daha fazla bilgi ve fiyat teklifi için lütfen satıcınızla irtibat kurun.

Ek bilgiler

  • Son kullanıcılar için 7/24 öncelikli Apple Destek erişimi.
  • İş saatleri içinde yerel dilde destek.
  • Olay göndermek ve hesap etkinliğini incelemek için AppleCare Enterprise Portal'a erişim.
  • Garanti kapsamındaki uygun aygıtlarınızı onarmak için dönem süresi boyunca iki servis havuzu seçeneği.
  • Daha önce satın alınan uygun Apple aygıtlarına, satın alma tarihinden itibaren bir yıl geçene kadar AppleCare for Enterprise eklenebilir.
Bizimle İletişime Geçin Fiyat Sorgulayın

Sıkça Sorulan Sorular

Applecare for Enterprise hangi ölçekteki kurumlar için geçerlidir?

Applecare for Enterprise, bünyesinde kayıtlı toplamda en az 200 adet Mac, iPad, iPhone veya Apple Display barındırıp, en az 200 adetinin Applecare for Enterprise'de kayıtlı olan kurumlar için geçerlidir.

Applecare for Enterprise sadece yeni ürün alınırken ürün ile birlikte mi sunulmaktadır?

Hayır, sadece yeni alınan ürünlerle birlikte değil, son 1 yıl içerisinde satın alınan ürünlerde de Applecare for Enterprise satın alınabilmektedir.

Uzman yardım masası nedir?

Uzman yardım masası, BT departmanlarına donanım ve yazılım sorunlarının tanılama ve çözümünde destek sağlayan, Apple tabanlı çözümler için sorun izolasyonu ve Apple Business Manager gibi araçlar hakkında yardım sunan bir teknik destek hizmetidir.

Servis havuzu nedir?

Servis havuzu, AppleCare for Enterprise kapsamında iPhone, iPad, Mac veya Apple ekranlarınız için belirli bir yüzdede ek onarım veya değiştirme hizmeti sağlayan cihaz ve bileşen stokudur. Bu havuz, ek ücret ödemeden, hızlı bir şekilde cihaz değişimi veya onarımı yapılmasını sağlar.

Satın aldıktan sonra iptal etmek istediğimde süreç nasıl ilerler?

AppleCare for Enterprise’ı iptal etmek için Apple ile telefon veya yazılı bildirim yoluyla iletişime geçmelisiniz. Satın aldıktan sonraki 30 gün içinde iptal ederseniz, kullanılan hizmetlerin ücreti düşülerek tam para iadesi alabilirsiniz. 30 günden sonra iptal ederseniz, kalan süreye göre oranlı bir iade yapılır. İptal için orijinal satın alma belgenizin bir kopyasını da sunmanız gerekir.

Kademe şartlarını yerine getiremezsem ne olur?

AppleCare for Enterprise, filo büyüklüğünüzün her zaman en az 200 cihaza ulaşmasını şart koşar. Bu sayının 12 aydan uzun bir süre boyunca altına düşmesi, şartların ihlali sayılır ve Apple, sözleşmeyi iptal edebilir. İptal durumunda hizmetlere erişiminiz sona erer.

Servis havuzu içindeki onarım taleplerimde herhangi bir şart aranır mı?

Servis havuzundan değişim taleplerinde kazara oluşan tüm hasarlar dahil kapsam içerisindedir ve herhangi bir şart aranmaz.

Destek için hangi sorunlarımıza çözüm bulacağız?

AppleCare for Enterprise kapsamında şu sorunlarınıza çözüm bulabilirsiniz: donanım sorunları, Apple yazılımları, bağlantı sorunları, kurulum ve yapılandırma, sorun giderme, BT entegrasyonu gibi temel konularda destekler sunulabilmektedir.

Bu sorulardan farklı bir sorunuz mu var?

Bizimle iletişime geçin. Sorularınızı yanıtlamaktan memnuniyet duyarız.

Bizimle İletişime Geçin