Uzman yardım masası |
Öncelikli aygıt onarımı |
Servis havuzu |
Son kullanıcıya telefonla destek Yardım masası desteği BT desteği |
Yerinde onarım ve değiştirme Global kapsam - 30 ülke |
Herhangi bir nedenle aygıt onarımı veya değiştirme, ek ücret yok |
Sorun giderme ve onarım ayarlama |
Tutarlı Mac ve iOS arıza onarımı |
Raporlama için AppleCare Enterprise Portal erişimi |
Yardım masasının yükünü azaltın |
Onarımlardan kaynaklanan kullanım dışı kalma süresini azaltın Enterprise Portal ile görünürlük |
Kazara oluşan hasar onarımlarının operasyonel maliyetlerini azaltın |
Uzman yardım masası |
Son kullanıcıya telefonla destek Yardım masası desteği BT desteği |
Sorun giderme ve onarım ayarlama |
Yardım masasının yükünü azaltın |
Öncelikli aygıt onarımı |
Yerinde onarım ve değiştirme Global kapsam - 30 ülke |
Tutarlı Mac ve iOS arıza onarımı |
Onarımlardan kaynaklanan kullanım dışı kalma süresini azaltın Enterprise Portal ile görünürlük |
Servis havuzu |
Herhangi bir nedenle aygıt onarımı veya değiştirme, ek ücret yok |
Raporlama için AppleCare Enterprise Portal erişimi |
Kazara oluşan hasar onarımlarının operasyonel maliyetlerini azaltın |
Kademe 1
200 - 999 Adet
Kademe 2
1000 - 4999 Adet
Kademe 3
5000+ Adet
iPhone
2 veya 3 yıllık dönemler
iPad
2, 3 veya 4 yıllık dönemler
Mac
3 veya 4 yıllık dönemler
Seçtiğiniz plana göre, donanımınızı satın aldığınız tarihten itibaren iki, üç veya dört yıl boyunca yerinde servis garantisi seçeneğini tercih edebilirsiniz. Bu süre içinde donanımla ilgili bir sorun yaşamanız halinde Kurumlar için AppleCare, donanımınızın hızlı bir şekilde çalışır duruma getirilmesine yardımcı oluyor. Hemen bir sonraki iş gününde bulunduğunuz konumda servis almayı tercih edebilir veya servis almak için Apple'ın dünya genelindeki ağının bir parçası olan herhangi bir Apple Yetkili Servis Sağlayıcısı'na başvurabilirsiniz. Belirli bir konumda sunulan yerinde servis olanaklarını belirlemek için yerinde servis arama aracını kullanın.
Servis havuzu
%2 Mac %5 iOS
Servis havuzu+
%4 Mac %10 iOS
Yerinde donanım garantisine ek olarak, garanti kapsamındaki Mac bilgisayarlarınızın veya Apple markalı ekranlarınızın yüzde 4'üne kadarı veya garanti kapsamındaki iPad ya da iPhone aygıtlarınızın yüzde 10'una kadarı için ek ücret ödemeden onarım hizmetinden yararlanabilirsiniz. Üstelik nedeni ne olursa olsun. Apple çoğu durumda aygıtı bir iş günü kadar kısa bir süre içinde onarabilir veya değiştirebilir.
Applecare for Enterprise, bünyesinde kayıtlı toplamda en az 200 adet Mac, iPad, iPhone veya Apple Display barındırıp, en az 200 adetinin Applecare for Enterprise'de kayıtlı olan kurumlar için geçerlidir.
Hayır, sadece yeni alınan ürünlerle birlikte değil, son 1 yıl içerisinde satın alınan ürünlerde de Applecare for Enterprise satın alınabilmektedir.
Uzman yardım masası, BT departmanlarına donanım ve yazılım sorunlarının tanılama ve çözümünde destek sağlayan, Apple tabanlı çözümler için sorun izolasyonu ve Apple Business Manager gibi araçlar hakkında yardım sunan bir teknik destek hizmetidir.
Servis havuzu, AppleCare for Enterprise kapsamında iPhone, iPad, Mac veya Apple ekranlarınız için belirli bir yüzdede ek onarım veya değiştirme hizmeti sağlayan cihaz ve bileşen stokudur. Bu havuz, ek ücret ödemeden, hızlı bir şekilde cihaz değişimi veya onarımı yapılmasını sağlar.
AppleCare for Enterprise’ı iptal etmek için Apple ile telefon veya yazılı bildirim yoluyla iletişime geçmelisiniz. Satın aldıktan sonraki 30 gün içinde iptal ederseniz, kullanılan hizmetlerin ücreti düşülerek tam para iadesi alabilirsiniz. 30 günden sonra iptal ederseniz, kalan süreye göre oranlı bir iade yapılır. İptal için orijinal satın alma belgenizin bir kopyasını da sunmanız gerekir.
AppleCare for Enterprise, filo büyüklüğünüzün her zaman en az 200 cihaza ulaşmasını şart koşar. Bu sayının 12 aydan uzun bir süre boyunca altına düşmesi, şartların ihlali sayılır ve Apple, sözleşmeyi iptal edebilir. İptal durumunda hizmetlere erişiminiz sona erer.
Servis havuzundan değişim taleplerinde kazara oluşan tüm hasarlar dahil kapsam içerisindedir ve herhangi bir şart aranmaz.
AppleCare for Enterprise kapsamında şu sorunlarınıza çözüm bulabilirsiniz: donanım sorunları, Apple yazılımları, bağlantı sorunları, kurulum ve yapılandırma, sorun giderme, BT entegrasyonu gibi temel konularda destekler sunulabilmektedir.
Bizimle iletişime geçin. Sorularınızı yanıtlamaktan memnuniyet duyarız.
Bizimle İletişime Geçin