Profesyonel,
Güvenilir, Deneyimli, Kurumsal,
Müşteri Memnuniyeti Odaklı
Aynet Bilgi Teknolojileri ; Apple Yetkili Satıcısı , Apple Eğitim Çözüm Uzmanı ve Apple Yetkili Servis Sağlayıcısı ünvanları ile çözüm odaklı, müşteri memnuniyetini ön planda tutan, güvenilir bir kuruluş olarak Apple kalite standartlarında hizmet sunmaktadır.
Aynet Bilgi Teknolojileri , alanında uzman teknik kadro ile Apple markalı ürünlere teknik servis hizmeti vermekte, teknolojinin sunduğu en iyi ekipman ve orijinal yedek parça desteğini sağlamaktadır. Bu hizmetler; projelendirme, check-up, garanti içi-dışı servis hizmetleri, bakım ve destek anlaşmalarını kapsamaktadır.
- Uygun fiyatlarda uygun çözümler! Sınırsız servis ve hızlı müdahale hizmetleri!
- Uygun periyodlarda bilgisayarların iç ve dış temizliği hizmetleri,
- Apple OS X Lion Server satış, kurulum ve destek hizmetleri,
- Linux Server satış, kurulum ve destek hizmetleri,
- Windows Server satış, kurulum ve destek hizmetleri,
- Strorage sistemleri ( NAS, SYNOLOGY) satış, kurulum ve destek hizmetleri,
- Storage üzerinden (Time Machine) uygulamaları, çoklu bilgisayarların anında günlüklü yedeklenmesi,
- Server ve Storage sistemleri için 7/24 destek hizmetleri
- Tüketim malzemeleri satışı ve desteği
VERDİĞİMİZ HİZMETLERDEN BAZILARI
Mac Ürünleri | iOS Ürünleri |
---|---|
Başlatma ve Güç | Onarımlar ve Fiziksel Hasar |
Donanım Sorunları | Pil ve Şarj |
Yüklemeler ve Güncellemeler | Abonelikler ve Satın Alma İşlemleri |
Yazılımlar ve Kullanım | Sistem Performansı |
Apple Kimliği ve iCloud | Apple Kimliği ve iCloud |
iTunes Store ve App Store | Uygulamalar ve Özellikler |
İnternet ve Bağlantı | Güncelleme, Yedekleme ve Geri Yükleme |
E Posta | Bağlantı |
CİHAZIM GARANTİ KAPSAMINDA MI?
Apple cihazınızı ne zaman satın aldığınızı ya da garanti süresinin ne zaman dolduğunu hatırlamıyorsanız, cihazınızın seri numarası ile https://checkcoverage.apple.com/tr/tr/ linkinden cihazınızın garanti süresini sorgulayabilirsiniz.
Değiştirme ve onarım kapsamı uzatma programları hakkında detaylı bilgi almak için lütfen https://www.apple.com/tr/support/exchange_repair/ adresini ziyaret ediniz.
Servise hizmeti almak için servisimize gelmeden önce neler yapmalısınız?
* Ürününüzü servise getirmeden önce yedek almayı lütfen unutmayın.
Cihaz yedeklemesi tarafımızca yapılmamakta olup verilerinizle ilgili firmamızın herhangi bir sorumluluğu bulunmamakadır. Cihaz yedekleme ile ilgili merak ettiklerinizi https://www.apple.com/tr/support/exchange_repair/ linkinden edinebilirsiniz.
* Zamanınızı doğru kullanmanıza olanak tanımak , servis hizmeti alırken serviste geçirilecek sürenin günlük zaman planlamanıza etken olmasını istemiyorsanız randevu alabilirsiniz. Randevu almak için https://getsupport.apple.com/?caller=arshw&locale=tr_TR adresinden ilerleyebilirsiniz.
* Cihazınızın açık olan güvenlik uygulamalarını ( iPhone’umu / iPad’imi Bul) kapatmanız gerekmektedir. Açık olması durumunda teknik servis hizmeti verilememektedir.
Konu ile ilgili detaylı bilgiyi https://support.apple.com/tr-tr/HT201365 linkindeki Apple’ın teknik servis yönergesinden de inceleyebilirsiniz.
- Kargo ile gönderdiğiniz ürün ile birlikte tüm iletişim bilgilerinizi ( TC kimlik numarası ve/veya satın alma belgesi dahil) ve şikayetlerinizi içeren okunaklı bir not ile göndermeniz, bilgi eksikliğinden kaynaklı oluşabilecek zaman kayıplarının önüne geçecektir.
- Ürünlerinizi kargo ile gönderirken “kargo paketinin hasarsız olması” durumunda teslim alınıp, olası fiziksel kusurlarda teknisyen kontrolünün esas alınacağını lütfen unutmayınız. Kargoda hasar görmeyeceği bir ambalaj ve paketleme ile paketlendiğinden lütfen emin olunuz.